eONPUIR

Фольклорна паремія як формат реклами

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Зиновьева, Татьяна Анатольевна
dc.contributor.author Зінов`єва, Тетяна Анатоліївна
dc.contributor.author Zinovieva, Tetiana
dc.date.accessioned 2019-09-16T07:29:44Z
dc.date.available 2019-09-16T07:29:44Z
dc.date.issued 2009-09
dc.identifier.citation Зінов`єва, Т. А. Фольклорна паремія як формат реклами / Т. А. Зінов`єва // Інформ. освіта та проф.-комунікатив. технології ХХІ ст. : матеріали ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. м. Одеса, 10-12 верес. 2009 р. - Одеса, 2009. - С. 208-210. uk
dc.identifier.issn 978-966-490-00-6-2
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8805
dc.language.iso uk en
dc.subject фольклор, паремія, реклама en
dc.title Фольклорна паремія як формат реклами en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності uk
opu.citation.firstpage 208 en
opu.citation.lastpage 210 en
opu.citation.conference Інформаційна освіта та професійно-комунікативні технології ХХІ століття en
opu.staff.id Luhova@opu.ua en
opu.conference.dates 10-12 вересня 2009 року en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию