Охарактеризовано функціональні можливості використання UML-моделювання при проектуванні та балансуванні комп’ютерних ігор. Зазначено, що UML-моделювання дає можливість не лише візуалізувати та оптимізувати сценарії гри, а й балансувати їх. Співвіднесено види балансів гри з діаграмами UML, наведено приклади. З’ясовано, що на відміну від класифікування, кінцевим продуктом якого є класифікаційна таблиця; та інфографіки, яка загалом представляє логіко-семантичні зв’язки між об’єктами, UML-моделі мають більше функціональних можливостей для відображення об’єктів реальної та віртуальної реальності через застосування графічних та структурованих вербальних описів.
Features of the use of UML modeling in the design and balancing of computer games. It is stated that UML modeling allows not only to visualize and optimize game scenarios, but also to balance them. The types of game balances are correlated with UML diagrams, examples are given. It is found that, unlike the classification, the end product of which is a rating table; and infographics, which are generally semantic links between objects, UML models have more functionality to display real and virtual reality objects through the use of graphical and structured verbal descriptions.