Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Фоменко Д.С. | |
dc.contributor.author | Костенко В. Л. | |
dc.date.accessioned | 2019-11-11T11:27:24Z | |
dc.date.available | 2019-11-11T11:27:24Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Фоменко Д. С. Динамічна неврівноваженість металевих тіл обертання газоперекачувальних агрегатів газокомпресорної станції / Д. С. Фоменко, В. Л. Костенко // Інтегровані технології та енергозбереження. Серія : Інтегровані технології пром-сті. – Харків, 2019 - № 2. - С. 47-56. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9228 | |
dc.description.abstract | У статті охарактеризована динамічна неврівноваженість металевих тіл обертання газоперекачувальних агрегатів газокомпресорної станції, яка проявляється в наявності як статичної, так і моментної неврівноваженості, коли відмінні від нуля і головний вектор дисбалансів і головний момент дисбалансів. При динамічній неврівноваженості металевих тіл обертання вісь їх обертання і одна з головних осей інерції або перетинаються поза центром мас, або перехрещуються в просторі. Також у статті досліджено процес контролю динамічної неврівноваженості металевих тіл обертання газоперекачувальних агрегатів газокомпресорних станцій на основі удосконаленого метода балансування роторів за динамічними коефіцієнтами впливу, який представлено в матричній формі, та за допомогою вектору дійсних і уявних комплексних параметрів амплітуди вібрації при нульовому пуску. У результаті отримання розрахункової та експериментальної матриці динамічних коефіцієнтів впливу для вихідного стану металевих тіл обертання змінної проточної частини СПЧ Н-6-25-1,7 нагнітача Н-6-56 були визначені врівноважуючі системи вантажів та виконане їх балансування для забезпечення безаварійної роботи газокомпресорних станцій. При цьому, в якості площин корекції були використані: півмуфта, робоче колесо і упорний диск. Результати показали, що похибка визначення коригувальних вантажів за удосконаленим методом знаходиться в межах 4 %, а кутове відхилення становить – не більше 4 градусів. Тобто похибки не перевищують допустимі значення в межах експерименту по балансуванню ротора змінної проточної частини СПЧ Н-6-25-1,7 нагнітача Н-6-56. Також установлено, що в робочому діапазоні частот (6100-8600 об/хв), різниця в модулях очікуваних вібрацій при установці на ротор змінної проточної частини СПЧ Н-6-25-1,7 системи вантажів складає не більше 0,3 мм/с, а в межах першої критичної частоти – не більше 0,5 мм/с, при допустимих рівнях вібрації в 1,8 мм/с. Результати балансування металевих тіл обертання на основі удосконаленої методики показали, що вони нижче допустимих рівнів вібрації в 3,6…6,0 рази. Тобто удосконалений метод балансування роторів за динамічними коефіцієнтами впливу, який представлено в матричній формі, та за допомогою вектору дійсних і уявних комплексних параметрів амплітуди вібрації при нульовому пуску є кращим у порівнянні з існуючими методами | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Харків, НТУ ХПІ | en |
dc.subject | динамічна неврівноваженість, металеві тіла обертання, газоперекачувальні агрегати, газокомпресорні станції. | en |
dc.title | Динамічна неврівноваженість металевих тіл обертання газоперекачувальних агрегатів газокомпресорної станції | en |
dc.title.alternative | DYNAMIC UNBALANCE OF METAL BODIES OF REVOLUTION OF GAS-COMPRESSOR UNITS OF GAS-COMPRESSOR STATION | en |
dc.type | Professional article | en |
opu.citation.journal | Науково-практичний журнал «Інтегровані технології та енергозбереження». Серія: «Інтегровані технології промисловості» | en |
opu.citation.firstpage | 47 | en |
opu.citation.lastpage | 56 | en |
opu.citation.issue | 2 | en |
opu.staff.id | kostenko.v.l@opu.ua | en |