eONPUIR

Динамічна неврівноваженість металевих тіл обертання газоперекачувальних агрегатів газокомпресорної станції

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Фоменко Д.С.
dc.contributor.author Костенко В. Л.
dc.date.accessioned 2019-11-11T11:27:24Z
dc.date.available 2019-11-11T11:27:24Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Фоменко Д. С. Динамічна неврівноваженість металевих тіл обертання газоперекачувальних агрегатів газокомпресорної станції / Д. С. Фоменко, В. Л. Костенко // Інтегровані технології та енергозбереження. Серія : Інтегровані технології пром-сті. – Харків, 2019 - № 2. - С. 47-56. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9228
dc.description.abstract У статті охарактеризована динамічна неврівноваженість металевих тіл обертання газоперекачувальних агрегатів газокомпресорної станції, яка проявляється в наявності як статичної, так і моментної неврівноваженості, коли відмінні від нуля і головний вектор дисбалансів і головний момент дисбалансів. При динамічній неврівноваженості металевих тіл обертання вісь їх обертання і одна з головних осей інерції або перетинаються поза центром мас, або перехрещуються в просторі. Також у статті досліджено процес контролю динамічної неврівноваженості металевих тіл обертання газоперекачувальних агрегатів газокомпресорних станцій на основі удосконаленого метода балансування роторів за динамічними коефіцієнтами впливу, який представлено в матричній формі, та за допомогою вектору дійсних і уявних комплексних параметрів амплітуди вібрації при нульовому пуску. У результаті отримання розрахункової та експериментальної матриці динамічних коефіцієнтів впливу для вихідного стану металевих тіл обертання змінної проточної частини СПЧ Н-6-25-1,7 нагнітача Н-6-56 були визначені врівноважуючі системи вантажів та виконане їх балансування для забезпечення безаварійної роботи газокомпресорних станцій. При цьому, в якості площин корекції були використані: півмуфта, робоче колесо і упорний диск. Результати показали, що похибка визначення коригувальних вантажів за удосконаленим методом знаходиться в межах 4 %, а кутове відхилення становить – не більше 4 градусів. Тобто похибки не перевищують допустимі значення в межах експерименту по балансуванню ротора змінної проточної частини СПЧ Н-6-25-1,7 нагнітача Н-6-56. Також установлено, що в робочому діапазоні частот (6100-8600 об/хв), різниця в модулях очікуваних вібрацій при установці на ротор змінної проточної частини СПЧ Н-6-25-1,7 системи вантажів складає не більше 0,3 мм/с, а в межах першої критичної частоти – не більше 0,5 мм/с, при допустимих рівнях вібрації в 1,8 мм/с. Результати балансування металевих тіл обертання на основі удосконаленої методики показали, що вони нижче допустимих рівнів вібрації в 3,6…6,0 рази. Тобто удосконалений метод балансування роторів за динамічними коефіцієнтами впливу, який представлено в матричній формі, та за допомогою вектору дійсних і уявних комплексних параметрів амплітуди вібрації при нульовому пуску є кращим у порівнянні з існуючими методами en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Харків, НТУ ХПІ en
dc.subject динамічна неврівноваженість, металеві тіла обертання, газоперекачувальні агрегати, газокомпресорні станції. en
dc.title Динамічна неврівноваженість металевих тіл обертання газоперекачувальних агрегатів газокомпресорної станції en
dc.title.alternative DYNAMIC UNBALANCE OF METAL BODIES OF REVOLUTION OF GAS-COMPRESSOR UNITS OF GAS-COMPRESSOR STATION en
dc.type Professional article en
opu.citation.journal Науково-практичний журнал «Інтегровані технології та енергозбереження». Серія: «Інтегровані технології промисловості» en
opu.citation.firstpage 47 en
opu.citation.lastpage 56 en
opu.citation.issue 2 en
opu.staff.id kostenko.v.l@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию