У статті розглянуто класифікацію моделей педагогічного
спілкування, цілі і умови використання, форми комунікативних процесів
впливу, а також технологічні особливості організації комунікативної дії.
Для кожної моделі наведені особливості, які властиві педагогічному
спілкуванню в полікультурному суспільстві суб’єктів. Сформовано
додаткові функції, які виконує педагогічне спілкування в полікультурному
середовищі іноземних слухачів.
The article has a clear classification of pedagogical models
spіlkuvannya, tsіlі і umovy vikoristannya, form of community processes
I am impressed, as well as the technological features of the organization of communal activities.
For skin models, special features, as well as pedagogical
spolkuvannyu in the multicultural sub_lktiv. Formed
dodatkovі funktsii, yakі vikonuє pedagogicheskoy spіlkuvannya in multicultural
middleware of foreign rumors.
В статье рассмотрена классификация моделей педагогического
общения, цели и условия использования, формы коммуникативных процессов
воздействия, а также технологические особенности организации коммуникативного действия.
Для каждой модели приведены особенности, которые присущи педагогическому
общению в поликультурном обществе субъектов. Сформированы
дополнительные функции, которые выполняет педагогическое общение в поликультурной
среде иностранных слушателей.