Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9470
Название: Особливості використання моделей спілкування педагогів та їх вплив на продуктивну діяльність іноземних слухачів
Другие названия: Peculiarities of using models of communication of teachers and their influence on the productive activity of foreign students
Авторы: Демянчик, Светлана Михайловна
Дем`янчик, Світлана Михайлівна
Demianchyk, Svetlana
Ключевые слова: Моделі педагогічного спілкування; полікультурне середовище, іноземні слухачі.
Модель педагогического общения,поликультурная среда, иностранные слушатели
Models of teacher training; polycultural middle ground, foreign hearing.
Дата публикации: 2019
Издательство: Одеса Педагогічна майстерність викладачів вищої школи www.pedagogic-master.com.ua
Библиографическое описание: Демянчик, С. М. Особливості використання моделей спілкування педагогів та їх вплив на продуктивну діяльність іноземних слухачів / С. М. Демянчик // Педагог. майстерність викл. вищ. шк. : зб. ст. викл. – слухачів курсів підвищення кваліфікації / Одес. нац. політехн. ун-т. - Одеса, 2019. - С. 33-42.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто класифікацію моделей педагогічного спілкування, цілі і умови використання, форми комунікативних процесів впливу, а також технологічні особливості організації комунікативної дії. Для кожної моделі наведені особливості, які властиві педагогічному спілкуванню в полікультурному суспільстві суб’єктів. Сформовано додаткові функції, які виконує педагогічне спілкування в полікультурному середовищі іноземних слухачів.
The article has a clear classification of pedagogical models spіlkuvannya, tsіlі і umovy vikoristannya, form of community processes I am impressed, as well as the technological features of the organization of communal activities. For skin models, special features, as well as pedagogical spolkuvannyu in the multicultural sub_lktiv. Formed dodatkovі funktsii, yakі vikonuє pedagogicheskoy spіlkuvannya in multicultural middleware of foreign rumors.
В статье рассмотрена классификация моделей педагогического общения, цели и условия использования, формы коммуникативных процессов воздействия, а также технологические особенности организации коммуникативного действия. Для каждой модели приведены особенности, которые присущи педагогическому общению в поликультурном обществе субъектов. Сформированы дополнительные функции, которые выполняет педагогическое общение в поликультурной среде иностранных слушателей.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9470
Располагается в коллекциях:Статті каф. лінгводидактики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2019 Демянчик С..pdf981.76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.