Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9470
Название: | Особливості використання моделей спілкування педагогів та їх вплив на продуктивну діяльність іноземних слухачів |
Другие названия: | Peculiarities of using models of communication of teachers and their influence on the productive activity of foreign students |
Авторы: | Демянчик, Светлана Михайловна Дем`янчик, Світлана Михайлівна Demianchyk, Svetlana |
Ключевые слова: | Моделі педагогічного спілкування; полікультурне середовище, іноземні слухачі. Модель педагогического общения,поликультурная среда, иностранные слушатели Models of teacher training; polycultural middle ground, foreign hearing. |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | Одеса Педагогічна майстерність викладачів вищої школи www.pedagogic-master.com.ua |
Библиографическое описание: | Демянчик, С. М. Особливості використання моделей спілкування педагогів та їх вплив на продуктивну діяльність іноземних слухачів / С. М. Демянчик // Педагог. майстерність викл. вищ. шк. : зб. ст. викл. – слухачів курсів підвищення кваліфікації / Одес. нац. політехн. ун-т. - Одеса, 2019. - С. 33-42. |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглянуто класифікацію моделей педагогічного
спілкування, цілі і умови використання, форми комунікативних процесів
впливу, а також технологічні особливості організації комунікативної дії.
Для кожної моделі наведені особливості, які властиві педагогічному
спілкуванню в полікультурному суспільстві суб’єктів. Сформовано
додаткові функції, які виконує педагогічне спілкування в полікультурному
середовищі іноземних слухачів. The article has a clear classification of pedagogical models spіlkuvannya, tsіlі і umovy vikoristannya, form of community processes I am impressed, as well as the technological features of the organization of communal activities. For skin models, special features, as well as pedagogical spolkuvannyu in the multicultural sub_lktiv. Formed dodatkovі funktsii, yakі vikonuє pedagogicheskoy spіlkuvannya in multicultural middleware of foreign rumors. В статье рассмотрена классификация моделей педагогического общения, цели и условия использования, формы коммуникативных процессов воздействия, а также технологические особенности организации коммуникативного действия. Для каждой модели приведены особенности, которые присущи педагогическому общению в поликультурном обществе субъектов. Сформированы дополнительные функции, которые выполняет педагогическое общение в поликультурной среде иностранных слушателей. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9470 |
Располагается в коллекциях: | Статті каф. лінгводидактики |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2019 Демянчик С..pdf | 981.76 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.