Розглянуто громадські слухання як один з механізмів громадянського суспільства, який здатний забезпечити контроль якості управлінських послуг, що надаються органами державної влади та місцевого самоврядування. Метою даної роботи є дослідження можливості використання громадських слухань як одного з механізмів громадянського суспільства по здійсненню контролю за якістю управлінських послуг. Ще 10 років тому чиновники всіх рівнів здійснювали реалізацію владних повноважень щодо розподілу державних ресурсів та контроль за виконанням адміністративних розпоряджень та норм. Створення системи надання управлінських послуг є для України справою зовсім новою.
Рассмотрены общественные слушания как один из механизмов гражданского общества, который способен обеспечить контроль качества управленческих услуг, предоставляемых органами государственной власти и местного самоуправления.
In the article are considered the public hearings as one of mechanisms of a civil society which can provide the control over quality of administrative services that are given by the government and local self-management.