У 1907 р. за допомогою нижньогородського єпископа Іннокентія
(Усова) в Ізмаїлі — південному центрі старообрядництва — було
відкрито училище для дітей старообрядців. Першими вчителями
його стали Іван Васильович Галкін та Іван Степанович Логінов.
Вони налагодили роботу училища, організували хор хлопчиків.
При Ізмаїльському училищі діяла попечительська рада. Вчителі
брали активну участь в громадському житті. І. Логінов організував
Кредитне товариство ізмаїльських рибалок. І. Галкін неодноразово був уповноваженим на Освячених соборах старообрядницьких
єпископів, звертався до московського архієпископа Іоанна щодо
сприяння виборам в міські голови Ізмаїлу старообрядця. Але знайшлися особи, яких діяльність вчителів не влаштовувала.
Вони вдалися до наклепів. Зокрема, ізмаїльський купець Н. Смирнов звинувачував І. Галкіна в неуцтві, в непристойній поведінці
тощо. Члени ізмаїльської громади намагалася виправдати вчителів
перед московським архієпископом Іоанном, пояснюючи, що справа
має особистісні мотиви. Конфлікт виник через доньку компаньйона
Н. Смирнова Д. Трахтіна, на якій І. Галкін бажав одружитися всупереч волі батька. Внаслідок такої ситуації вчителі були переведені
до старообрядницького училища в посад Вилково. Н. Смирнов навіть пропонував закрити училище, але до цього не дійшло. З певними труднощами училище в Ізмаїлі продовжило функціонувати.
В 1907 г. с помощью нижегородского епископа Іннокентия (Усова) в Измаиле — южном центре старообрядчества — было открыто
училище для детей старообрядцев. Первыми учителями его стали
Иван Васильевич Галкин и Иван Степанович Логинов. Они наладили работу училища, организовали хор мальчиков. При училище
действовал попечительский совет. Учителя принимали активное
участвовали в общественной жизни. И. Логинов организовал Кредитное общество измаильских рыбаков. И. Галкин неоднократно
был уполномоченным на Освященных Соборах старообрядческих
епископов, обращался к московскому архиепископу Иоанну за содействием в выборах в городские головы Измаила старообрядца.
Но нашлись лица, которых деятельность учителей не устраивала. Они прибегли к клевете. В частности, измаильский купец
Н. Смирнов обвинял И. Галкина в невежестве, в неприличном поведении и т. д. Члены измаильского общества пыталась оправдать
учителей перед московским архиепископом Иоанном, объясняя,
что дело имеет личностные мотивы. Конфликт возник из-за дочки
компаньона Н. Смирнова Д. Трахтина, на которой И. Галкин хотел жениться вопреки воле отца. В результате такой ситуации учителя
были переведены в старообрядческое училище Вилково. Н. Смирнов даже выступал с предложением закрыть училище, но до этого
не дошло. С определенными трудностями училище в Измаиле продолжило функционировать.
The school for Old Believers in Izmail (the southern center of the
Old Believers) was opened in 1907 with the help of Nizhny Novgorod
bishop Innocent (Usov). His first teachers were Ivan Vasilyevich
Galkin and Ivan Stepanovich Loginov. They established the work of
the school, organized the choir of boys. There was a board of trustees at The Ishmaіl School. Teachers took an active part in public
life. I. Loginov organized the Credit Society of Ismails’ fishermen.
I. Galkin was repeatedly authorized at the Consecrated Churches of
the Old Believers, and addressed the Moscow Archbishop of John to
assist the elections to the mayor of Izmail Old Believers.
But there were individuals who did not suit the activities of teachers. They resorted to slander. In particular, the Izmail merchant
N. Smirnov accused I. Galkin of ignorance, obscenity and etc. Members of the Izmail community tried to justify the teachers in front of
the Moscow Archbishop John, explaining that the case has personal
motives. The conflict arose because off the daughter of the Smirnov’s
companion N. D. Trahtin, which I. Galkin wanted to marry contrary to
the will of her father. As a result of this situation, teachers were transferred to the Old Believers’ School in the posts Vilkovo. N. Smirnov
even suggested closing the school, but this did not happen. With some
difficulties, the school in Izmail continued to function.