Аннотация:
У статті обґрунтовано та схарактеризовано педагогічні умови формування функціональної компетент- ності майбутніх соціальних працівників з вуличної соціальної роботи в процесі їх професійної підготовки у ВНЗ: фасілітаційний супровід професійної підготовки студентів до вуличної соціальної роботи; організація професійної підготовки студентів до вуличної соціальної роботи на засадах інтеракції; набуття практичного досвіду вуличної соціальної роботи; мотивування студентів до здійснення вуличної соціальної роботи на етич- них засадах. Виявлено вплив визначених педагогічних умов на формування знань, умінь, навичок, особистісних і професійно важливих якостей студентів, що входять до структурних компонентів функціональної компете- нтності майбутніх соціальних працівників з вуличної соціальної роботи.