В статті висвітлено сутність методики діагностування рівнів підготовленості майбутніх соціальних
працівників до роботи з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я. Зазначена містить спеціально
розроблені тест успішності, ситуаційний тест та інші загальновідомі апробовані методики.
Математичний апарат дозволяє перейти від різних шкал, передбачених різними методиками, до єдиної
узагальненої шкали.
Запропонована методика дозволяє не тільки оцінити ефективність професійної підготовки майбутніх
соціальних працівників до з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я, проводити безперервний
моніторинг цього процесу, але й коригувати його відповідно до результатів діагностування,
використовуючи вітчизняний та зарубіжний досвід підготовки працівників соціальних служб
In the article essence of methodology diagnostic of levels training future social workers for work with children with disabilities.
This includes a specially designed test of success, situational test and other well-known approved methodologies. The mathematical
device allows to go across from the different scales to the only generalized scale.
The offered methodology allows not only to assess the effectiveness of the professional training of future social workers with
children with disabilities and continuous monitoring of this process, but also to correct him in accordance with the results of
diagnostic using domestic and foreign experience of training social workers.