Просмотр собрания по группе - Авторы 535cb133-f9d9-47f6-a137-c771466e58c6

Перейти к: 0-9 А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 9 из 9
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
Окт-2018ANALYSIS OF TECHNOLOGICAL INNOVATIONS IN DIGITAL MARKETINGОкландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Татьяна Олеговна; Яшкина, Оксана Ивановна; Педько, Ирина Антольевна; Чайковская, Марина Петровна; Oklander, Mikhail; Oklander, Tatyana; Yashkina, Oksana; Pedko, Irina; Chaikovska, Marina
2014Methodological approaches to logistic risks assessmentOklander, M.; Yashkin, D.
Окт-2019Minimization of transportation risks in logistics by choosing a cargo delivery route with the minimal projected number of road accidentsOklander, Mikhail; Yashkin, Dmitry; Yashkina, Oksana; Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Яшкін, Дмитро Сергійович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна
2015Концентрація вищих навчальних закладів як спосіб покращення якості надання послуг вищої освіти(на прикладі спеціальності "Маркетинг")Окландер, Михайло Анатолійович; Кудіна, А. В.; Юрасова, О. С.; Окландер, М. А.; Кудина, А. В.; Юрасова, Е .С.; Oklander, M. A.; Kudina, A. V.; Yurasova, O. S.
2017Кількісні методи оцінювання логістичних ризиківОкландер, Михайло Анатолійович; Яшкін, Д. С.; Окландер, М. А.; Яшкин, Д. С.; Oklander, M. A.; Yashkin, D. S.
2014Психографічні моделі поведінки споживачаОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, М. А.; Oklander, M.
2017Сегментування онлайн спільнотОкландер, М. А.; Окландер, Т. О.; Oklander, M. A.; Oklander, T. O.
2014Соціально-відповідальний маркетингОкландер, Михайло Анатолійович; Дунаєва, Н. В.; Oklander, M. A.; Dunaeva, N. V.
2014Управління поведінкою споживача у роздрібній торговліОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, M. A.