Просмотр собрания по группе - Кафедры Кафедра економічних систем та управління інноваційним розвитком

Перейти к: 0-9 А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 58  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
Янв-2018Analysis of global trends in the development of the IT fieldZadorozhniuk, Natalia; Задорожнюк, Наталія Олексіївна; Задорожнюк, Наталия Алексеевна
Мар-2017LOGISTICS OF MODERN REGIONAL DEVELOPMENT BASED ON SEPARATION OF COMPETENCIESZabarna, E. M.; Забарна, Е. М.
2012Modern aspects of Ukraine economical growth modeling on the basis of innovation real sectorZabarna, Eleonora; Забарна, Елеонора Миколаївна; Забарная, Элеонора Николаевна
Авг-2013Needs, opportunities and challenges of biofuel production on the enterprises of UkraineZabarna, E. N.; Cherepanova, N. A.; Забарна, Е. М.; Черепанова, Н. А.; Забарная, Э. Н.; Черепанова, Н. А.
2017Regional constituent of integration process of Ukraine in the European spaceZabarna, Eleonora; Забарна, Елеонора Миколаївна; Забарная, Элеонора Николаевна
Май-2015Smart підхід на стадії ініціації інноваційного проектуЗабарна, Е. М.; Козаков, В. В.
2016АКТИВІЗАЦІЇ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ТРАЄКТОРІЙ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУЗабарна, Е. М.; Zabarna, Eleonora N.; Богаченко, М. В.; Bohachenko, Margaryta
2015Активізації малого підприємництва як основа формування траєкторій регіонального розвиткуЗабарна, Елеонора Миколаївна; Богаченко, Маргарита Володимирівна; Zabarna, Eleonora; Bohachenko, Marharyta
2011Аналіз кластерного підходу як системи управління маркетингом регіонуЗабарна, Елеонора Миколаївна; Папковська, Олена Едуардівна; Забарная, Элеонора Николаевна; Папковская, Елена Эдуардовна; Zabarna, Eleonora; Papkovskaya, Elena
2016ВАЖЕЛІ CTИМУЛЮВАННЯ TA ОЦІНКИ IHHOBAЦІЙНОГО POЗВИТКУЗабарна, Е. М.; Смородінова, А. С.; Zabarna, E. M.; Smorodinova, A. S.
Май-2012Використання інтернет-маркетингу в УкраїніЗабарна, Е. М.; Хортюк, О. В.
Май-2015До питання реалізації механізму міжнародного трансферу технологійЛапін, О. В.; Кучмій, А. О.
Июн-2017Инвестиционная компонента социально-экономического развития регионаЗабарная, Элеонора Николаевна; Забарна, Елеонора Миколаївна; Zabarna, Eleonora
2016К ВОПРОСУ О ФОРМИРОВАНИИ СОВРЕМЕННОГО ИНСТРУМЕНТАРИЯ МАРКЕТИНГА ИННОВАЦИЙЗабарная, Э.Н.; Беноева, М.Х.; Zabarnaya, E.N.; Benoeva, M.H.
Май-2009Мeхaнізми підтримки універсальних послуг поштового зв`язкуКнязєва, Н. О.; Іванов, Ю. О.
Май-2007Маркетингова стратегія виведення на ринок нового товару для ВАТ «Одескабель»Волкова, Н. І.; Москаленко, М. М.
Май-2007Маркетингова стратегія для підприємства ювелірної промисловостіВолкова, Н. І.; Грабовенко, Г. М.
Май-2008Маркетингові дослідження інноваційної діяльності вітчизняних підприємствЗабарна, Е. М.; Танасенко, М. О.
2016МЕХАНИЗМ СТРАТЕГИЧЕСКОГО ИННОВАЦНОННОГО РАЗВИТИЯ РЕГИОНАЗабарная, Э.; Смородинова, А.; Zabarna, Eleonora; Smorodinova, Anna
2017Міжнародний досвід використання криптовалют та перспективи їх розвиткуЗадорожнюк, Наталія Олексіївна; Іщенко, А. Д.; Цибулько, А. В.; Задорожнюк, Наталия Алексеевна; Ищенко, А. Д.; Цибулько, А. В.; Zadorozhniuk, Natalia; Ishchenko, A. D.; Tsybulko, A. V.