Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11165
Название: Навчальний текст: проблема визначення, типологія, функції
Авторы: Баландіна, Надія Францівна
Баландина, Надежда Францевна
Balandina, Nadiya
Ключевые слова: навчальний текст
навчальний дискурс
Дата публикации: 2013
Библиографическое описание: Баландіна, Н. Ф. Навчальний текст: проблема визначення, типологія, функції / Н. Ф. Баландіна // Філолог. науки. – 2013. – № 14. – С. 88–94.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто проблемні питання визначення, типології та функцій навчального тексту. Визначена дихотомічна сутність навчальних текстів - статична і динамічна (власне текстова та дискурсивна) - і вказана їх роль в навчальному процесі, суть якої полягає в організації професійно спрямованої, навчально-пізнавальної, стратегічної діяльності особистості і репрезентації її навчальних дій і взаємодій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11165
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Blandina.pdf182.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.