Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11167
Название: Береза і калина в мовній свідомості школярів (за матеріалами вільного асоціативного експерименту)
Авторы: Баландіна, Надія Францівна
Баландина, Надежда Францевна
Balandina, Nadiya
Ключевые слова: асоціативний експеримент
мовна свідомість
Дата публикации: 2011
Библиографическое описание: Баландіна, Н. Ф. Береза і калина в мовній свідомості школярів (за матеріалами вільного асоціативного експерименту) функції / Н. Ф. Баландіна // Рідний край. – 2011. – № 2 (25). – С. 112–119.
Краткий осмотр (реферат): Необхідність використання асоціативного експерименту як дослідницького методу спочатку з’явилася у зв’язку з розробкою проблеми методичної типології лексики і спробою кількісно визначити труднощі запам’ятовування іншомовного слова в процесі його сприйняття. Асоціативні експерименти дозволили встановити й той факт, що характер та інтенсивність взаємодії мов у процесі навчання залежать від рівня володіння другою мовою. За допомогою асоціативного експерименту досліджувалися питання словотворчості в умовах навчального білінгвізму, а також, установлювалися закономірності взаємодії і взаємопроникнення різномовних структур у свідомості білінгва порівняно з мовною свідомістю монолінгва і параметри внутрішнього лексикону дитини дошкільного віку, визначалася роль художньо-образних асоціацій в загальному і мовленнєвому розвитку дитини. У статті за матеріалами асоціативного експерименту досліджено мовну свідомість школярів на прикладі слів "береза" і"калина". Метою розвідки є аналіз асоціативних полів, пошук закономірностей в асоціативних взаємозв’язках, а також виявів універсальних і національно-культурних елементів в асоціативній семантичній структурі слів-стимулів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11167
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Balandin (1).pdf2.69 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.