Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11239
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Михайло Анатолiйович-
dc.contributor.authorОкландер, Михаил Анатольевич-
dc.contributor.authorOklander, Mykhailo-
dc.contributor.authorДіянова, Діана Вiкторiвнa-
dc.contributor.authorДиянова, Диана Викторовна-
dc.contributor.authorDiyanova, Diana-
dc.date.accessioned2021-01-18T09:07:59Z-
dc.date.available2021-01-18T09:07:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОкландер, M. A. Маркетингові дослідження перспектив розвитку велоінфраструктури на основі стратегії «ОДЕСА-5Т» / M. A. Окландер, Д. В. Діянова // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 3, - С. 68-80.en
dc.identifier.issn2522-9087 (Print)-
dc.identifier.issn2523-434X (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11239-
dc.description.abstractСтаття присвячена одному з напрямків інвестиційної стратегії міста "Одеса 5Т" у рамках муніципального маркетингу, а саме - транспорту. В роботі розглянуті основні принципи муніципального маркетингу міста, зміст інвестиційного проекту «Одеса 5Т» та особливості впровадження проекту. Особливу увагу приділено проекту про будівництво та розвиток велоінфраструктури, який почав втілюватися в життя. Визначенні основні проблеми, які виникають в процесі розробки проект та способи їх подолання. Теоретичні пропозиції підтверджено практичними розрахункам. Для оцінки перспектив розвитку велоінфраструктури було проведено дослідження,в якому прийняли участь жителі Одеси. За допомогою цього дослідження було виявлено відношення та основні мотиви людей для здійснення проекту про розвиток вело-інфраструктуру.en
dc.language.isouken
dc.publisherОНПУen
dc.subjectрозвиток вело-інфраструктуриen
dc.subjectмаркетингові дослідженняen
dc.subjectінвестиційна стратегіяen
dc.subjectмуніципальний маркетингen
dc.titleМаркетингові дослідження перспектив розвитку велоінфраструктури на основі стратегії «ОДЕСА-5Т»en
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume3en
opu.citation.firstpage68en
opu.citation.lastpage80en
opu.citation.issue3en
opu.staff.idoklander@opu.uaen
opu.staff.iddiianova.8970899@stud.opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 3 № 3 (2019)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf665.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.