Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11239
Название: Маркетингові дослідження перспектив розвитку велоінфраструктури на основі стратегії «ОДЕСА-5Т»
Авторы: Окландер, Михайло Анатолiйович
Окландер, Михаил Анатольевич
Oklander, Mykhailo
Діянова, Діана Вiкторiвнa
Диянова, Диана Викторовна
Diyanova, Diana
Ключевые слова: розвиток вело-інфраструктури
маркетингові дослідження
інвестиційна стратегія
муніципальний маркетинг
Дата публикации: 2019
Издательство: ОНПУ
Библиографическое описание: Окландер, M. A. Маркетингові дослідження перспектив розвитку велоінфраструктури на основі стратегії «ОДЕСА-5Т» / M. A. Окландер, Д. В. Діянова // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 3, - С. 68-80.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена одному з напрямків інвестиційної стратегії міста "Одеса 5Т" у рамках муніципального маркетингу, а саме - транспорту. В роботі розглянуті основні принципи муніципального маркетингу міста, зміст інвестиційного проекту «Одеса 5Т» та особливості впровадження проекту. Особливу увагу приділено проекту про будівництво та розвиток велоінфраструктури, який почав втілюватися в життя. Визначенні основні проблеми, які виникають в процесі розробки проект та способи їх подолання. Теоретичні пропозиції підтверджено практичними розрахункам. Для оцінки перспектив розвитку велоінфраструктури було проведено дослідження,в якому прийняли участь жителі Одеси. За допомогою цього дослідження було виявлено відношення та основні мотиви людей для здійснення проекту про розвиток вело-інфраструктуру.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11239
ISSN: 2522-9087 (Print)
2523-434X (Online)
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 3 № 3 (2019)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf665.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.