Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11241
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯшкіна, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorЯшкина, Оксана Ивановна-
dc.contributor.authorYashkina, Oksana-
dc.contributor.authorСіньковська, Вікторія Миколаївна-
dc.contributor.authorСиньковская, Виктория Николаевна-
dc.contributor.authorSinkovska, Victoria-
dc.date.accessioned2021-01-18T09:35:40Z-
dc.date.available2021-01-18T09:35:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЯшкіна, O. I. Автоматизація управління відносинами промислових підприємств з використанням CRM-систем на базі платформи «1с підприємство» / O. I. Яшкіна, B.M. Сіньковська // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 1, - С. 44-60.en
dc.identifier.issn2522-9087 (Print)-
dc.identifier.issn2523-434X (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11241-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні характеристики В2В-клієнтів, які обумовлюють особливості відносин із ними. Також проаналізовано та наведено основні переваги автоматизації стосунків із В2В-клієнтами. Здійснено розробку рекомендацій стосовно створення та налаштування СRM-систем на базі програми «1С Підприємство». Також запропонована система категоризації В2В-клієнтів за критерієм «стадія відносин з клієнтом», яка полягає в основі розробки. В статті детально описані переваги від використання запропонованої розробки для основних складових підприємства, з урахуванням економічних та комунікативних цілей: продажі, маркетинг та сервіс.en
dc.language.isouken
dc.publisherОНПУen
dc.subjectуправлінняen
dc.subjectCRM-системаen
dc.subjectлояльністьen
dc.subjectвідносиниen
dc.subjectавтоматизаціяen
dc.titleАвтоматизація управління відносинами промислових підприємств з використанням CRM-систем на базі платформи «1с підприємство»en
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalМаркетинг і цифрові технологіїen
opu.citation.volume4en
opu.citation.firstpage44en
opu.citation.lastpage60en
opu.citation.issue1en
opu.staff.idyashkina@opu.uaen
opu.staff.idv.n.sinkovska@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 4 № 1 (2020)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf688.31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.