Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11242
Название: МЕТОДИ ЗНИЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ РИЗИКІВ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ
Авторы: Атюшкіна, Вікторія Віталіївна
Атюшкина, Виктория Витальевна
Atyushkina, Victoria
Ключевые слова: маркетинговий ризик
пакет послуг
структура
страховий портфель
оптимізація
Дата публикации: 2020
Издательство: ОНПУ
Библиографическое описание: Атюшкіна, В. В. МЕТОДИ ЗНИЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ РИЗИКІВ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ / В. В. Атюшкіна // МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ. - 2020. - Т. 4, № 1, - С. 73-87.
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено джерела ризику у діяльності страхової компанії, здійснено пошук шляхів зниження маркетингових ризиків, досліджено взаємозв’язок організаційної структури компанії і ризиків її збутової діяльності, досліджено можливість зниження фінансового ризику шляхом зміни форми товарної пропозиції - надання пакета страхових послуг групам страхувальників. Визначено групи клієнтів компанії-фізичних осіб, подібних за характером і ступенем існуючих ризиків, відповідно до яких їм можна рекомендувати певний перелік страхових продуктів, що дозволить знизити збутовій ризик. Проведена оптимізація страхового портфеля ПрАТ «УПСК» з використанням моделі Г. Марковіца, що дозволило визначити умовно оптимальну структуру портфеля, яка забезпечує максимальну прибутковість при заданому рівні ризику.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11242
ISSN: 2522-9087 (Print)
2523-434X (Online)
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 4 № 1 (2020)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf943.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.