Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11246
Название: Methodical approach to accounting intangible assets and brand values in marketing pricing policу
Авторы: Чукурна, Олена Павлівна
Чукурна, Елена Павловна
Chukurna, Olena
Ключевые слова: marketing pricing
brand valuation
intangible assets
B2B market
machinebuilding industry
Дата публикации: 2020
Издательство: ОНПУ
Библиографическое описание: Чукурна, О. П. Methodical approach to accounting intangible assets and brand values in marketing pricing policу / О. П. Чукурна // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 3. - С. 63-72.
Краткий осмотр (реферат): The article presents a methodological approach to the valuation of intangible assets and brand value in marketing pricing policy. This approach takes into account the specifics of the formation of intangible assets and sources of brand value in the B2B markets. It was proposed a modified ROI (Return on Investment) to assess the effectiveness of the brand promotion system as an intangible asset. It was proved the interrelation of an estimation of efficiency of marketing activity with pricing on the basis of the complex account of quantitative and qualitative characteristics of the goods. With the help of the BEST-marketing program, the most important quality characteristics of engineering products in the B2B market have been identified.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11246
ISSN: 2522-9087 (Print)
2523-434X (Online)
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 4 № 3 (2020)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document (1).pdf834.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.