Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11341
Название: | Тенденції розвитку внутрішнього ринку харчових продуктів України |
Другие названия: | Trends in the development of the domestic food market in Ukraine |
Авторы: | Бондарчук, Марія Євгенівна Bondarchuk, Mariia |
Ключевые слова: | внутрішній ринок експорт імпорт споживання виробництво domestic market export import consumption production |
Дата публикации: | 20-Авг-2019 |
Издательство: | ОНПУ |
Библиографическое описание: | Бондарчук, М. Є. Тенденції розвитку внутрішнього ринку харчових продуктів України / М. Є. Бондарчук // Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту = Economic journal Odesa polytechnic university. – 2019. – № 3 (9). – С. 24–32. |
Краткий осмотр (реферат): | В результаті проведеного дослідження проаналізовано обсяги споживання основних продуктів харчування населенням
України. Проведено порівняльний аналіз нормативного (вимоги, рекомендовані Українським науково-дослідним
інститутом гігієни та Міністерством охорони здоров’я і Всесвітньої організації охорони здоров'я) та фактичного
споживання продовольства. Проаналізовано показники функціонування ринку харчових продуктів України за 2010-2017
роки. Визначено основні тенденції розвитку ринку: збільшення обсягів виробництва; зменшення внутрішнього попиту за
рахунок зменшення кількості споживачів, втрати контролю над територіями, девальвації національної валюти;
збільшення обсягів експорту; зменшення обсягів імпорту; зростання сегментів функціональних, органічних, веганських,
кошерних, халяльних продуктів тощо. As a result of the study, the consumption of basic foodstuffs by the population of Ukraine was analyzed. A comparative analysis of the regulatory (requirements recommended by the Ukrainian Research Institute of Hygiene and the Ministry of Health and the World Health Organization) and actual consumption of food were conducted. The indicators of functioning of the food market of Ukraine for the years 2010-2017 are analyzed. The basic tendencies of market development are determined: increase of production volumes; decrease in domestic demand by reducing the number of consumers, loss of control over territories, devaluation of the national currency; increase in export volumes; decrease in import volumes; growing segments of functional, organic, vegan, kosher, halal, and more. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11341 10.5281/zenodo.3803825 |
ISSN: | 2521-6384 |
Располагается в коллекциях: | Статті каф. ПіТ Економічний журнал, № 3 (9), 2019 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | 870.02 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.