Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11572
Название: Basics of enterprise strategy development on the example PJSC "Hemoplast"
Другие названия: Основи розробки стратегії розвитку підприємства на прикладі ПАТ «Гемопласт»
Авторы: Prodius, Oksana
Продіус, Оксана Іванівна
Arkushenko, Hanna
Аркушенко, Ганна Романівна
Ключевые слова: an enterprise development strategy
strategy development
strategy stages
strategy classification
SWOT-analysis
development strategies characteristics
стратегія розвитку підприємства
розробка стратегії
етапи стратегії
класифікація стратегій
SWOT-аналіз
характеристика стратегій розвитку
Дата публикации: 26-Май-2020
Издательство: Одеський національний політехнічний університет
Библиографическое описание: Prodius, O. I., Arkushenko, A. R. (2020). Basics of enterprise strategy development on the example PJSC "Hemoplast". ECONOMICS: time realities, 3 (49), 35–41.
Prodius, O. I. Basics of enterprise strategy development on the example PJSC "Hemoplast" / O. I. Prodius, A. R. Arkushenko // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. - Оdesa, 2020. – N 3 (49). – P. 35–41.
Краткий осмотр (реферат): The article investigates and systematizes the concepts of an enterprise development strategy. The conceptual foundations of the enterprise development strategy formation are considered. The main stages of strategy development in accordance with the characteristics of the corporate, business and functional levels of management are separated and analyzed. The general characteristics of the eleboration and classification of the enterprise development strategies in modern economic conditions are determined. The main elements and components of the enterprise economic development in the context of strategic management are considered. It was carried out an analysis of strengths and weaknesses on the example of the enterprise «Hemoplast» PJSC as well as threats and opportunities of the company. Based on the analysis, a strategic development plan was determined using a SWOT-analysis apparatus.
У статті досліджено та систематизовано поняття стратегії розвитку підприємства. Розглянуто концептуальні основи формування стратегії розвитку підприємства. Відокремлено та проаналізовано головні етапи розробки стратегії згідно з особливостями корпоративного, бізнес- та функціонального рівнів управління. Визначено загальні характеристики розробки та класифікація стратегій розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання. Розглянуто основні елементи та складові економічного розвитку підприємства у контексті стратегічного менеджменту. На прикладі підприємства ПАТ «Гемопласт» було проведено аналіз сильних та слабких сторін, а також загроз і можливостей підприємства. На основі проведеного аналізу було визначено план стратегічного розвитку з використанням інструменту SWOT-аналізу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://economics.opu.ua/files/archive/2020/No3/35.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11572
ISSN: 2226-2172
Располагается в коллекциях:ЕКОНОМІКА: реалії часу №3(49), 2020

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
35.pdf671.11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора