Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12073
Название: | ІНТЕРАКТИВНА ЕТИКА У ВІДЕОІГРАХ: АНАЛІЗ СИМУЛЯЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ИНТЕРАКТИВНОГО ВИДУ МИСТЕЦТВА ТА ДУМОК У СИСТЕМІ “PREY” |
Другие названия: | INTERACTIVE ETHICS IN VIDEO GAMES: ANALYSIS OF SIMULATION POSSIBILITIES OF INTERACTIVE ART AND THOUGHTS OF “PREY” (2017) |
Авторы: | Медведенко, Олег |
Ключевые слова: | Ігрова індустрія, нейроетика, мораль, проблема “вагонетки”, трансгуманізм |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | ОНПУ |
Библиографическое описание: | Медведенко О. ІНТЕРАКТИВНА ЕТИКА У ВІДЕОІГРАХ: АНАЛІЗ СИМУЛЯЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ИНТЕРАКТИВНОГО ВИДУ МИСТЕЦТВА ТА ДУМОК У СИСТЕМІ “PREY”// філософія та гуманізм. № 13 |
Краткий осмотр (реферат): | Дане дослідження розбирає потенціал інтерактивного мистецтва у наданні людям нового досвіду який може забезпечити нетипові для реального життя обставини та дозволити розв’язувати нові розумові задачі, у цьому прикладі етичні та моральні. Також розглядається сюжет та його думки, такі як зміна когнітивних навичок, теоритична різниця понять між розумними видами та почуттям співчуття. Здійснюється порівняльний аналіз значення та виникнення моралі у житті людського суспільства за допомогою філософії, психології та нейробіології. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12073 |
Располагается в коллекциях: | Філософія та гуманізм. Випуск 13 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 347.14 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.