Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12536
Название: Грінвошинг як форма екологічного маркетингу сучасних компаній
Другие названия: Greenwashing as a form of ecological marketing of modern companies
Авторы: Одинець, Катерина Олександрівна
Odynets, Kateryna
Конак, Євгенія Іванівна
Konak, Eugenia
Ключевые слова: грінвошинг
недобросовісність
екологія
маркетингові цілі
greenwashing
dishonesty
ecology
marketing goals
Дата публикации: 2022
Издательство: Одеса, ОП
Библиографическое описание: Одинець, К. О. Грінвошинг як форма екологічного маркетингу сучасних компаній / К. О. Одинець ; наук. керівник Є. І. Конак // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 18-20.
Краткий осмотр (реферат): Робота присвячена дослідженню грінвошинга як формі екологічного маркетингу сучасних компаній. Було визначено суть грінвошинга в цілому та показано як компанії маніпулюють за допомогою екологічного маркетинга.
The work is devoted to the study of greenwashing as a form of environmental marketing of modern companies. The essence of greenwashing in general was defined and it was shown how companies manipulate with the help of ecological marketing.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12536
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. маркетингу
Тези доповідей 57-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
18-20-Odynets.docx65.77 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.