Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12537
Название: Комплекс маркетингу
Другие названия: Complex marketing
Авторы: Осипенко, Наталія Валеріївна
Osipenko, Natalia
Конак, Євгенія Іванівна
Konak, Eugenia
Ключевые слова: комплекс маркетингу
модель 4P
marketing complex
4P model
Дата публикации: 2022
Издательство: Одеса, ОП
Библиографическое описание: Осипенко, Н. В. Комплекс маркетингу / Н. В. Осипенко ; наук. керівник Є. І. Конак // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 21-23.
Краткий осмотр (реферат): Робота присвячена розробленню комплексу маркетингу (маркетинг-міксу), як однієї з основоположних складових загальної моделі маркетингової діяльності. Вона потребує відповідального підходу та детального вивчення.
The work is devoted to the development of a marketing complex (marketing mix), as one of the fundamental components of the overall model of marketing activities. It requires a responsible approach and detailed study.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12537
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. маркетингу
Тези доповідей 57-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
21-23-Osipenko.docx153.16 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.