Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12538
Название: Основи маркетингових досліджень
Другие названия: Fundamentals of marketing research
Авторы: Присяжнікова, Катерина Сергіївна
Prysyazhnikova, Kateryna
Конак, Євгенія Іванівна
Konak, Eugenia
Ключевые слова: маркетингові дослідження
маркетинг
стратегія
розвиток ринку
marketing research
marketing
strategy
market development
Дата публикации: 2022
Издательство: Одеса, ОП
Библиографическое описание: Присяжнікова, К. С. Основи маркетингових досліджень / К. С. Присяжнікова ; наук. керівник Є. І. Конак // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 24-26..
Краткий осмотр (реферат): Робота присвячена вивченню основ маркетингових досліджень. Було визначено головну мету та ціль маркетингових досліджень. Досліджено концепцію, види та об’єкти ринкового дослідження. Наведено головні обов’язки дослідника. Проаналізовано основні напрямки та результати маркетингових досліджень.
The work is devoted to the study of the basics of marketing research. The main purpose and goal of marketing research was determined. The concept, types and objects of market research are studied. The main responsibilities of the researcher are given. The main directions and results of marketing research are analyzed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12538
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. маркетингу
Тези доповідей 57-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
24-26-Prysyazhnikova.docx10.72 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.