Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13385
Название: Analysis of the definition of the concept "corporate social responsibility"
Другие названия: Аналіз дефініції «корпоративна соціальна відповідальність»
Авторы: Prodius, Oksana
Продіус, Оксана Іванівна
Salma Ajaba
Сальма Ажаба
Pessoa Jeciliano De Jesus Mateus
Пессоа Жесіліано Де Жесус Матеуш
Ключевые слова: корпоративна соціальна відповідальність
стратегія розвитку
складові соціальної відповідальності
міжнародний стандарт
принципи корпоративної соціальної відповідальності
суспільні потреби
прозорість бізнесу
методи реалізації корпоративної соціальної відповідальності
corporate social responsibility
development strategy
components of social responsibility
social needs
business transparency
methods of realization of corporate social responsibility
Дата публикации: 15-Ноя-2021
Издательство: Державний університет "Одеська політехніка"
Библиографическое описание: Prodius, O. I., Salma Ajaba, Pessoa Jeciliano De Jesus Mateus. (2021). Analysis of the definition of the concept "corporate social responsibility". ECONOMICS: time realities, 6 (58), 69–79.
Prodius, O. I. Analysis of the definition of the concept "corporate social responsibility" / O. I. Prodius, Salma Ajaba, Pessoa Jeciliano De Jesus Mateus // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2021. – № 6 (58). – Р. 69–79.
Краткий осмотр (реферат): У статті представлено теоретичне узагальнення наукових підходів до визначення сутності, основних принципів та методів реалізації корпоративної соціальної відповідальності у сучасних умовах господарювання. Досліджено складові корпоративної соціальної відповідальності та їх вплив на функціонування підприємства та на задоволення суспільних потреб. Доведено, що продовження глобалізаційних процесів, вихід на міжнародні ринки потребують від підприємств відповідної відкритості та прозорості соціальної відповідальності бізнесу, що ґрунтується на визнанні держави та суб’єктів підприємництва як рівноправних партнерів у вирішенні багатьох задач економічного, екологічного та соціального характеру.
The article presents a theoretical generalization of scientific approaches to determining the nature, basic principles and methods of corporate social responsibility in modern business conditions. The components of corporate social responsibility and their impact on the functioning of the enterprise and on meeting social needs are studied. It is proved that the continuation of globalization processes and access to international markets require enterprises to have open and transparent social responsibility of business, based on the recognition of the state and business entities as equal partners in solving many economic, environmental and social problems.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13385
ISSN: 2226-2172
Располагается в коллекциях:ЕКОНОМІКА: реалії часу №6(58), 2021 

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
69.pdf421.4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора