Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13986
Название: Удосконалення управління маркетинговою комунікаційною політикою організації
Другие названия: Improvement of management of marketing communication policy of the organization
Авторы: Глазкова, Єлізавета Едуардівна
Ключевые слова: маркетинг, управління маркетингом організації, комунікаційна політика, маркетингові комунікації, маркетингові стратегії
Дата публикации: Июн-2023
Краткий осмотр (реферат): Глазкова Єлизавета Едуардівна. Удосконалення управління маркетинговою комунікаційною політикою організації. Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент». – Національний університет «Одеська політехніка», Одеса, 2023. У першому розділі «Комунікаційна політика як складовий елемент маркетингу»: досліджено сутність та завдання комунікаційної політики; надано основні інструменти маркетингової комунікаційної політики; розглянуто інтегровані маркетингові комунікації. У другому розділі «Дослідження діяльності АН «Президент»: надана загальна характеристика АН «Президент»; організаційна структура підприємства; проведено аналіз маркетингової діяльності АН «Президент». У третьому розділі «Удосконалення комунікаційної політики АН «Президент», обґрунтовано формування політики комунікації та заходи вдосконалення комунікаційної політики АН «Президент».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13986
Располагается в коллекциях:Роботи бакалаврів та магістрів каф. МФБТ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Глазкова_Є.Е., 2023.doc3.86 MBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.