Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14009
Название: Формування методів підвищення іміджу підприємства
Другие названия: Formation of methods of improving the image of the enterprise
Авторы: Кравчук, Світлана Фарітівна
Ключевые слова: імідж підприємства, комунікації, маркетинг, методи підвищення іміджу
Дата публикации: Июн-2023
Краткий осмотр (реферат): Кравчук С. Ф. Формування методів підвищення іміджу підприємства. – Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 73 «Менеджмент». – Національний університет «Одеська політехніка», Одеса, 2023. У першому розділі «Теоретичні підходи до формування іміджу підприємства»: сутність поняття «імідж» та його значення для функціонування підприємства; методи формування іміджу підприємства; міжнародний досвід формування іміджу підприємства. У другому розділі «Формування іміджу ТОВ «Нова Пошта»: характеристика діяльності підприємства, фінансові результати діяльності підприємства, імідж підприємства: історія формування та сучасні реалії. У третьому розділ «Впровадження сучасних методів підвищення іміджу ТОВ «Нова Пошта»: напрямки підвищення іміджу підприємства; заходи щодо підвищення ефективності маркетингових комунікацій для формування позитивного іміджу підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14009
Располагается в коллекциях:Роботи бакалаврів та магістрів каф. МФБТ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кравчук_С.Ф., 2023.doc6.38 MBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.