Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14082
Название: Problems and ways of improving project-oriented learning in Ukraine
Другие названия: Проблеми та шляхи вдосконалення проєктно-орієнтованого навчання в Україні
Авторы: Molokanova, Valentina M.
Молоканова, Валентина Михайлівна
Hordieieva, Inna O.
Гордєєва, Інна Олександрівна
Ключевые слова: Project-based learning
iterative learning
project competencies
educational process
project management
project managers
проєктне навчання
ітераційне навчання
проєктні компетенції
навчальний процес
проєктний менеджмент
проєктні менеджери
Дата публикации: 20-Сен-2023
Издательство: Odessа Polytechnic National University
Краткий осмотр (реферат): Project-based learning is a student-centered learning process that provides opportunities to explore and combine theory and practice. This study aims to examine student responses after their participation in project-based learning and identify the skills that students have improved after completing the project-based learning process, using its 4 stages. An experimental verification of the possibilities of applying project-based learning project-based learning for students to acquire project competencies through the development and implementation of their own projects was conducted. A total of 70 students who studied at the faculties of management under the educational program "Project Management" participated in the study. The results showed a positive reaction of students to their experience of participating in project-based learning, which combines elements of theory and practice. In addition, the results of this study showed that project-oriented learning has a positive impact on the development of behavioral competencies of students and their further professional orientation. Students responded that thanks to project-based learning they have improved their thinking skills, problem-solving skills, gained a sense of self-realization, as well as teamwork skills. The work has further developed the iterative learning method by applying it to assess professional competencies in project management in different ways of learning: on personal experience, the experience of other lecturers and students, or combined learning in the first and second way. The proposed mathematical method for calculating the time for students to acquire project management competencies allows you to calculate whether a graduate, if included in a group, will have time to master the reference set of professional competencies, as those that are laid down in the educational program. The scientific novelty of the study lies in the application of project-based learning for students to acquire project competencies. The results of the study are confirmed during the experimental verification of the impact of project-based learning on students during the development and implementation of their own projects. The practical value of the study lies in helping educators to improve the quality of education. The study showed that project-based learning is an effective method for students to acquire project competencies. The article may be of interest to educational workers, scientists, and practitioners in project management
Проєктне навчання – це навчальний процес, орієнтований на студента, який надає можливість досліджувати та поєднувати теорію та практику. Це дослідження має на меті вивчити відповіді студентів після їхньої участі в проєктному навчанні та визначити навички, які учні вдосконалили після проходження процесу проєктного навчання, використовуючи його 4 етапи. Проведено експериментальну перевірку можливостей застосування проєктного навчання для набуття студентами проєктних компетентностей шляхом розробки та реалізації власних проєктів. Всього в дослідженні взяли участь 70 студентів, які навчалися на факультетах менеджменту за освітньою програмою «Управління проєктами». Результати показали позитивну реакцію студентів щодо їхнього досвіду участі в проєктному навчанні, яке поєднувало елементи теорії та практики. Крім того, результати цього дослідження показали, що проєктно-орієнтоване навчання позитивно впливає на розвиток поведінкових компетенцій учнів та їх подальшу професійну орієнтацію. Студенти відповіли, що завдяки проєктноорієнтованому навчанню вони вдосконалили свої навички мислення, навички вирішення проблем, отримали відчуття самореалізації, а також навички командної роботи. У роботі отримав подальший розвиток метод ітераційного навчання шляхом застосування його для оцінювання професійних компетенцій з управління проєктами різними способами навчання: на власному досвіді, досвіді інших викладачів і студентів або комбіноване навчання першим і другим способом. Запропонований математичний метод розрахунку часу засвоєння студентами компетенцій проєктного менеджменту дозволяє розрахувати, чи встигне абітурієнт, якщо його включити до групи, засвоїти еталонний набір професійних компетенцій, як тих, що закладені в освітню програму. Наукова новизна дослідження полягає у застосуванні проєктноорієнтованого навчання для засвоєння учнями проєктних компетенцій. Результати дослідження підтверджені у ході експериментальної перевірки впливу проєктного навчання на студентів під час розробки та реалізації власних проєктів. Практична цінність дослідження полягає у допомозі педагогам, які здійснюють освітню діяльність, покращити якість навчання. Дослідження показало, що проєктне навчання є ефективним методом для засвоєння учнями проєктних компетенцій. Стаття може зацікавити педагогічних працівників, які здійснюють освітню діяльність, вчених і практиків з проєктного менеджменту.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14082
ISSN: 2617-4316
2663-7723
Располагается в коллекциях:2023, Vol. 6, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1_Molokanova.pdf940.87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.