Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14701
Название: | Current situation of online education and challenges facing educational institutions in Ukraine during martial law |
Другие названия: | Поточна ситуація з онлайн освітою та виклики, які стоять перед навчальними закладами України під час воєнного стану |
Авторы: | Filippov, Volodymyr Філіппов, Володимир Юрійович Emerson, Ann Емерсон, Eнн Zaichenko, Kateryna Зайченко, Катерина Сергіївна Yangulov, Elvin Янгулов, Елвін Павлович |
Ключевые слова: | ситуація виклики навчальні заклади онлайн дистанційна освіта школа університет воєнний стан situation challenges educational institutions online distance education school university martial law |
Дата публикации: | 13-Июн-2023 |
Издательство: | Державний університет "Одеська політехніка" |
Библиографическое описание: | Filippov, V. Yu., Emerson, A., Zaichenko, K. S., Yangulov, E. P. (2023). Current situation of online education and challenges facing educational institutions in Ukraine during martial law. ECONOMICS: time realities, 3 (67), 75–88. Filippov, V. Yu. Current situation of online education and challenges facing educational institutions in Ukraine during martial law / V. Yu. Filippov, A. Emerson, K. S. Zaichenko, E. P. Yangulov // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2023. – № 3 (67). – Р. 75–88. |
Краткий осмотр (реферат): | В Україні під час воєнного стану багато дітей навчаються онлайн, а не
відвідують фізкультуру. Навчання проводиться дистанційно з дому або в
інших місцях, де дозволяють умови. Держава також зіткнулася з низкою
проблем, які необхідно вирішувати оперативно і без досвіду вирішення
подібних ситуацій. Україна зіткнулася з проблемами дистанційного навчання
від початку пандемії, а з посиленням російської агресії ситуація стала ще
складнішою, незважаючи на зусилля держави її виправити. Проте Україна за
дуже короткий час змогла пройти той самий шлях, який пройшли європейські
країни кілька десятиліть тому. Вивчення та аналіз поточної ситуації
дозволить сформулювати рекомендації щодо вирішення подібних проблем не
лише в Україні, а й в інших країнах, де збройні конфлікти заважатимуть
навчальному процесу. Дана стаття є проміжним результатом роботи проєкту
UUT21 (НДР №1877-01/21) «Онлайн-навчання під час конфлікту та добробут
дітей і вчителів». In Ukraine, during a state of war, many children are learning online instead of attending physical schools. Learning is conducted remotely from home or other places where conditions allow. The state has also faced a range of problems that need to be addressed promptly and without experience in dealing with similar situations. Ukraine has faced problems with distance learning since the beginning of the pandemic, and with the increase of Russian aggression, the situation has become even more challenging, despite the state's efforts to improve it. However, Ukraine has been able to follow the same path that European countries took several decades ago in a very short period of time. Studying and analyzing the current situation will allow recommendations to be made for solving similar problems not only in Ukraine but also in other countries where armed conflicts will interfere with the learning process. This article is an interim outcome of the UUT21 project (Research Project No. 1877-01/21) "Online Learning during times of conflict and the welfare of children and teachers". |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14701 |
ISSN: | 2226-2172 |
Располагается в коллекциях: | ЕКОНОМІКА: реалії часу №3(67), 2023 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
75.pdf | 491.86 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
Инструменты администратора