Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14712
Название: Методичні підходи щодо оцінювання конкурентоспроможності підприємства сфери послуг
Другие названия: Methodological Approaches to Assessing the Competitiveness of a Service Sector Enterprise
Авторы: Ковтуненко, Ю. В.
Колісніченко, Я. В.
Kovtunenko, Yu. V.
Kolisnichenko, Ya. V.
Ключевые слова: конкурентоспроможність
конкурентні переваги
конкуренція
метод
оцінка конкурентоспроможності
показник
competitiveness
competitive advantages
competition
method
evaluation competitiveness index
Дата публикации: 23-Май-2024
Издательство: Державний університет «Одеська політехніка»
Библиографическое описание: Ковтуненко Ю.В. Методичні підходи щодо оцінювання конкурентоспроможності підприємства сфери послуг / Ю.В. Ковтуненко, Я.В. Колісніченко // Економічний журнал Одеського політехнічного університету. – 2024. – № 2 (28). – С. 35-41
Краткий осмотр (реферат): Розглянуті методичні та практичні підходи до визначення рівня конкурентоспроможності підприємства як передумови для його стратегічного розвитку. В статті зазначаються різні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємств, зокрема в контексті сфери послуг: індикативний метод, метод аналізу ієрархій, конкурентні переваги, експертні оцінки, таксономія інтегральних оцінок, матричні методи та інші. Окремо відзначається важливість врахування внутрішніх та зовнішніх факторів, а також поєднання кількісних та якісних показників для отримання об'єктивної оцінки. Запропоновано алгоритм загального плану оцінки конкурентоспроможності. Найбільш об'єктивні результати можна досягти через комбіноване використання різних методів, що дозволяє врахувати всі релевантні аспекти діяльності підприємства.
The article considers methodical and practical approaches to determining the level of competitiveness of an enterprise as a prerequisite for its strategic development. The article identifies various approaches to assessing the competitiveness of enterprises, in particular in the context of the service sector: indicative method, hierarchy analysis method, competitive advantages, expert assessments, taxonomy of integral assessments, matrix methods, and others. The importance of taking into account internal and external factors, as well as a combination of quantitative and qualitative indicators to obtain an objective assessment is separately noted. An algorithm for a general plan for assessing competitiveness is proposed. The most objective results can be achieved through the combined use of various methods, which allows taking into account all relevant aspects of the enterprise.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14712
ISSN: 2521-6384
Располагается в коллекциях:Економічний журнал, № 1 (27), 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
35.pdf423.81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.