Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14758
Название: Інструментарій стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємницьких структур
Другие названия: Tools for strategic management of competitiveness of business structures
Авторы: Джахан, Фавзі Салем Ісмаєіл
Jahan, Fawzi Salem Ismaеil
Ключевые слова: стратегічне управління
конкурентоспроможність підприємницьких структур
інструментарій
ресурси
сталий розвиток
етап
система
інтеграція
strategic management
competitiveness of business structures
tools
resources
sustainable development
stage
system
integration
Дата публикации: 24-Ноя-2023
Издательство: Державний університет "Одеська політехніка"
Библиографическое описание: Джахан, Ф. Інструментарій стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємницьких структур / Ф. Джахан // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2023. – № 6 (70). – С. 89–97.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена визначенню інструментарію стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємницьких структур. Розроблено порядок проведення структурно-змістовної характеристики інструментарію стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємницьких структур. Запропо- новано експрес версію структурно-змістовну характеристику інструментарію стратегічного управління конкуренто- спроможністю підприємницьких структур, що складається з етапів характеристики, аналітичного інструментарію, мети та результатів застосування. Визначено основні компоненти моделі організаційно-економічного механізму формування інклюзивної соціальної відповідальності підприємницьких структур як суб’єктів інноваційного процесу та учасників трансформації соціально- економічних відносин. Висвітлено зв'язок моделі організаційно- економічного механізму формування інклюзивної соціальної відповідальності підприємницьких структур як суб’єктів інноваційного процесу та учасників трансформації соціально- економічних відносин зі стратегуванням конкурентоспроможністю підприємницьких структур.
The article is concerned with defining the instruments of strategic management of competitiveness of entrepreneurial structures. It develops a procedure of carrying out structural and substantive characterisation of the instrumentarium of strategic management of competitiveness of entrepreneurial structures. An express version of the structural and substantive characterisation of the instrumentarium for strategic management of competitiveness of entrepreneurial structures has been proposed, consisting of the stages of characterisation, analytical instruments, purpose and results of application. The main components of the model of the organisational and economic mechanism for the formation of inclusive social responsibility of entrepreneurial structures as subjects of the innovation process and participants in the transformation of socio-economic relations are defined. The relationship of the model of the organisational and economic mechanism for the formation of inclusive social responsibility of entrepreneurial structures as subjects of the innovation process and participants in the transformation of socio-economic relations with the strategy of competitiveness of entrepreneurial structures is highlighted.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14758
ISSN: 2226-2172
Располагается в коллекциях:ЕКОНОМІКА: реалії часу №6(70), 2023
ЕКОНОМІКА: реалії часу №6(70), 2023

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
89.pdf431.81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора