Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14937
Название: «Інновації в навчальному процесі викладання іноземних мов»
Авторы: Майстренко, Людмила Володимирівна
Дата публикации: Дек-2023
Издательство: Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка
Краткий осмотр (реферат): Метою навчання іноземним мовам у вищих навчальних закладах є читання, говоріння, письмо та аудіювання. Основна мета будь-якої іноземної мови – оволодіння формування у студентів професійної комунікативної компетенції шляхом розвитку та удосконалення усіх видів мовленнєвої діяльності: діяльністю іншомовного мовленнєвого простору. Методи навчання не є простими алгоритмізованими одиницями, їх раціональне та вмотивоване використання на заняттях з англійської мови вимагає креативного підходу з боку викладача [3, с. 273]. Ці форми роботи оптимізують навчальний процес. Оптимізація (від лат. оptimus – «найкращий») у загальному значенні означає вибір найкращого, найбільш сприятливого варіанта з безлічі можливих умов, засобів, дій і т. п. Адже якісна мовна підготовка студентів не можлива без використання найкращих сучасних освітніх технологій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14937
ISSN: УДК 378.14:001.89:371ю133-057.875(08)
Располагается в коллекциях:Статті каф. АФП

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Збірник Тези Суми 2023 Майстренко Л.В..pdfМетою навчання іноземним мовам у вищих навчальних закладах є читання, говоріння, письмо та аудіювання. Основна мета будь-якої іноземної мови – оволодіння формування у студентів професійної комунікативної компетенції шляхом розвитку та удосконалення усіх видів мовленнєвої діяльності: діяльністю іншомовного мовленнєвого простору. Методи навчання не є простими алгоритмізованими одиницями, їх раціональне та вмотивоване використання на заняттях з англійської мови вимагає креативного підходу з боку викладача [3, с. 273]. Ці форми роботи оптимізують навчальний процес. Оптимізація (від лат. оptimus – «найкращий») у загальному значенні означає вибір найкращого, найбільш сприятливого варіанта з безлічі можливих умов, засобів, дій і т. п. Адже якісна мовна підготовка студентів не можлива без використання найкращих сучасних освітніх технологій.4.72 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.