Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14937
Название: | «Інновації в навчальному процесі викладання іноземних мов» |
Авторы: | Майстренко, Людмила Володимирівна |
Дата публикации: | Дек-2023 |
Издательство: | Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка |
Краткий осмотр (реферат): | Метою навчання іноземним мовам у вищих навчальних закладах є читання, говоріння, письмо та аудіювання. Основна мета будь-якої іноземної мови – оволодіння формування у студентів професійної комунікативної компетенції шляхом розвитку та удосконалення усіх видів мовленнєвої діяльності: діяльністю іншомовного мовленнєвого простору. Методи навчання не є простими алгоритмізованими одиницями, їх раціональне та вмотивоване використання на заняттях з англійської мови вимагає креативного підходу з боку викладача [3, с. 273]. Ці форми роботи оптимізують навчальний процес. Оптимізація (від лат. оptimus – «найкращий») у загальному значенні означає вибір найкращого, найбільш сприятливого варіанта з безлічі можливих умов, засобів, дій і т. п. Адже якісна мовна підготовка студентів не можлива без використання найкращих сучасних освітніх технологій. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14937 |
ISSN: | УДК 378.14:001.89:371ю133-057.875(08) |
Располагается в коллекциях: | Статті каф. АФП |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник Тези Суми 2023 Майстренко Л.В..pdf | Метою навчання іноземним мовам у вищих навчальних закладах є читання, говоріння, письмо та аудіювання. Основна мета будь-якої іноземної мови – оволодіння формування у студентів професійної комунікативної компетенції шляхом розвитку та удосконалення усіх видів мовленнєвої діяльності: діяльністю іншомовного мовленнєвого простору. Методи навчання не є простими алгоритмізованими одиницями, їх раціональне та вмотивоване використання на заняттях з англійської мови вимагає креативного підходу з боку викладача [3, с. 273]. Ці форми роботи оптимізують навчальний процес. Оптимізація (від лат. оptimus – «найкращий») у загальному значенні означає вибір найкращого, найбільш сприятливого варіанта з безлічі можливих умов, засобів, дій і т. п. Адже якісна мовна підготовка студентів не можлива без використання найкращих сучасних освітніх технологій. | 4.72 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.