Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15008
Название: Наративізація теорії і практики реклами
Другие названия: Narrativization of advertising theory and practice
Авторы: Афанасьєв, Олександр Іванович
Afanasiev, Alexander;
Ключевые слова: наратив, реклама, сторітелінг, теорія, методологія
Дата публикации: 2024
Издательство: Національний університет "Одеська політехніка"
Библиографическое описание: Афанасьєв О. Наративізація теорії і практики реклами / О. Афанасьєв // Інформ. освіта та проф.-комунік.і технології ХХІ ст. : матеріали ХVІІ Міжнар.ї наук.-практ. конф. - Одеса, 2024. - С.227-230.
Краткий осмотр (реферат): Розглядається можливість наративізації теорії реклами, коли наратив стає вихідним теоретичним принципом, здатним інтегрувати різноманітне рекламне знання в той час, як у побудові рекламних продуктів наратив у формі сторітелінгу стає пануючим.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15008
ISBN: ISBN 978-966-927-534-9
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. ФМН



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.