Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15416
Название: Роль брендингу в соціальних мережах: як створити унікальний тон комунікації
Другие названия: The role of branding in social media: how to create a unique communication tone
Авторы: Кадзевич, Вероніка Дмитрівна
Kadzevych, Veronika
Златова, Ірина Олександрівна
Zlatova, Irina
Ключевые слова: брендинг
аудиторія
соціальні мережі
емоційний зв’язок
комунікаційна стратегія
контент
тон комунікації
автентичність
унікальність
branding
social media
audience
communication strategy
emotional connection
authenticity
content
tone of voice
uniqueness
Дата публикации: 2025
Издательство: Національний університет "Одеська політехніка"
Библиографическое описание: Кадзевич В. Д. Роль брендингу в соціальних мережах: як створити унікальний тон комунікації / Вероніка Дмитрівна Кадзевич ; наук. керівник Ірина Олександрівна Златова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2025. - С. 153-154.
Краткий осмотр (реферат): У сучасному цифровому середовищі соціальні мережі стали ключовим каналом комунікації брендів із цільовою аудиторією. Тон комунікації — це невід’ємний компонент брендінгу, що формує емоційний зв’язок, забезпечує послідовність повідомлень і підсилює впізнаваність бренду. Унікальний тон допомагає компаніям виділятися серед конкурентів, будувати довіру, формувати лояльну спільноту та досягати стратегічних цілей у довгостроковій перспективі. В умовах високої конкуренції та швидких змін у поведінці користувачів бренди повинні адаптувати свої меседжі до платформи, культури та очікувань аудиторії, зберігаючи при цьому автентичність.
In the modern digital landscape, social media has become a key channel for brand communication with target audiences. The communication tone is a crucial element of branding that creates emotional connection, ensures message consistency, and strengthens brand recognition. A unique tone helps companies stand out from competitors, build trust, foster a loyal community, and achieve long-term strategic goals. In a highly competitive environment with rapidly changing user behavior, brands must adapt their messaging to platform-specific, cultural, and audience expectations while maintaining authenticity.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15416
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
153-154-Kadzevych Veronika.docx25.74 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.