Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15433
Название: Використання цифрових платформ для залучення та утримання клієнтів фітнес-клубу
Другие названия: Using digital platforms to attract and retain fitness club customers
Авторы: Авраменко, Руслана Сергіївна
Avramenko, Ruslana
Лінгур, Любов Миколаївна
Lingur, Lyubov
Ключевые слова: цифрові платформи
telegram-канал
залучення клієнтів
SWOT-аналіз
CRM-система
конкурентний аналіз
digital platforms
telegram channel
customer engagement
SWOT analysis
CRM system
competitive analysis
Дата публикации: 2025
Издательство: Національний університет "Одеська політехніка"
Библиографическое описание: Авраменко Р. С. Використання цифрових платформ для залучення та утримання клієнтів фітнес-клубу / Руслана Сергіївна Авраменко ; наук. керівник Любов Миколаївна Лінгур // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2025. - С. 219-222.
Краткий осмотр (реферат): В роботі проведене аналізу діяльності фітнес-клубу «Смайл» в Одесі та обґрунтована необхідність впровадження цифрових платформ для підвищення конкурентоспроможності. Розглянуто поточний стан ринку фітнес-послуг, конкурентне середовище та внутрішні особливості «Смайлу» через призму SWOT-аналізу. Виявлено ключові недоліки існуючого інформаційно-технологічного забезпечення та запропоновано стратегію зростання, що базується на розробці та інтеграції централізованої CRM-системи. Особлива увага приділяється посиленню роботи маркетингового відділу, оптимізації взаємодії з клієнтами через Telegram-канал та постійному моніторингу їхніх потреб. Метою є не тільки утримання існуючих, а й активне залучення нових клієнтів, адаптація до сучасних викликів та забезпечення сталого розвитку клубу.
The paper analyzes theactivities of the fitness club «Smile» in Odessa and substantiates the need for the introduction of digital platforms to increase competitiveness. The current state of the fitness services market, the competitive environment and internal features of «Smile» through the prism of SWOT analysis are considered. The key shortcomings of the existing information and technology support are identified and a growth strategy based on the development and integration of centralized CRM systems. Particular attention is paid to strengthening the work of the marketing department, optimizing interaction with customers through the Telegram channel and constantly monitoring their needs. The goal is not only to retain existing ones, but also to actively attract new customers, adapt to modern challenges and ensure the sustainable development of the club.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15433
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
219-222-Avramenko Ruslana.docx27.3 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.