Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1550
Название: Інноваційні маркетингові технології в діяльності суб’єктів сфери фітнесу
Другие названия: Innovative marketing technologies in the sphere of activity of fitness
Авторы: Замлинська, Ольга Володимирівна
Zamlynska, Olha
Ключевые слова: маркетинг
інноваційні маркетингові технології
IT-технології
програма маркетингової діяльності фітнес-клубу
marketing
innovative marketing technologies
IT technologies
software marketing activities fitness club
маркетинг
инновационные маркетинговые технологии
IT-технологии
программа маркетинговой деятельности фитнес-клуба
Дата публикации: Май-2015
Издательство: Одеський національний політехнічний університет
Библиографическое описание: Замлинська, О. В. Інноваційні маркетингові технології в діяльності суб’єктів сфери фітнесу / О. В. Замлинська // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2015. – № 4 (20). – С. 129–135.
Краткий осмотр (реферат): У статті представлено можливості впровадження інноваційних маркетингових технологій на рівні підприємств з використанням ІТ-технологій. Неможливість реалізації стратегії розвитку підприємства в перспективі без дієвої маркетингової політики обумовлена необхідністю вміло просувати товари на ринку. В умовах необхідності жорсткої економії витрат виникає потреба в пошуку нетрадиційних маркетингових технологій, які дозволять отримати максимальні вигоди. З урахуванням переваг застосування ІТ-технологій у розвитку бізнесу розроблено програму маркетингової діяльності для фітнес- клубу, що дозволяє окреслити можливості постійної модернізації послуг та їх якісної реклами.
The article presents the possibility of implementing innovative marketing technologies at the enterprises, which use IT technologies. Inability to implement the strategy development of the company in the long term without an effective marketing policy due to the need to promote skillful goods on the market. In the context of the need for rigid cost saving there is a need to find non-traditional marketing techniques that will get the maximum benefits. Given the advantages of the use of IT technology in the development of the business has developed a program of marketing activities for the fitness club, which allows possible outlines of constant upgrading of services and quality of advertising
В статье представлены возможности внедрения инновационных маркетинговых технологий на уровне предприятий с использованием ИТ-технологий. Невозможность реализации стратегии развития предприятия в перспективе без действенной маркетинговой политики обусловлена необходимостью умело продвигать товары на рынке. В условиях необходимости жесткой экономии затрат возникает потребность в поиске нетрадиционных маркетинговых технологий, которые позволят получить максимальные выгоды. С учетом преимуществ применения ИТ-технологий в развитии бизнеса разработана программа маркетинговой деятельности для фитнес-клуба, что позволяет очертить возможности постоянной модернизации услуг и их качественной рекламы.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://economics.opu.ua/files/archive/2015/No4/129-135.pdf
http://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1550
ISSN: 2226-2172
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
ЕКОНОМІКА: реалії часу №4(20), 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
129-135.pdf330.4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора