Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1862
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗлатова, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorZlatova, Iryna-
dc.date.accessioned2017-04-10T07:36:35Z-
dc.date.available2017-04-10T07:36:35Z-
dc.date.issued2014-07-
dc.identifier.citationЗлатова, І. О. Дослідження споживчих уподобань на ринку нових автомобілів України в умовах кризи / І. О. Златова // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2014. – № 5 (15). – С. 160–166.uk
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttp://economics.opu.ua/files/archive/2014/No5/160-166.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1862-
dc.description.abstractВ статті опубліковано результати маркетингових досліджень вподобань споживачів нових автомобілів. Проаналізовано основні джерела інформації, фактори та референтні групи, що впливають на вибір автомобіля. Детально проаналізовано сучасні вподобання спожи- вачів автомобілів щодо класу автомобіля, ємності двигуна, характеристик та технологій автомобіля, а також відношення до автомобільних брендів. Розроблено методику впливу на думку споживача на кожному з етапів вибору автомобіля.en
dc.description.abstractThe results of marketing research of preferences of users of new cars are published in the article. Basic information sources, factors and reviewer groups which influence at choice of a car are analyzed. The modern preferences of users of cars are analyzed in relation to the class of car, capacity of engine, descriptions and technologies of car, and also attitude toward motor-car brands. The method of influence on opinion of car user is developed on each of the stages of choice of caren
dc.description.abstractВ статье опубликованы результаты маркетинговых исследований предпочтений потребителей новых автомобилей. Проанализированы основные источники информации, факторы и референтные группы, которые влияют на выбор автомобиля. Детально проана- лизированы современные предпочтения потребителей автомобилей относительно класса автомобиля, емкости двигателя, характеристик и технологий автомобиля, а также отношения к автомобильным брендам. Разработана методика влияния на мнение потребителя на каждом из этапов выбора автомобиля.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетen
dc.subjectуподобання споживачів автомобілівen
dc.subjectпотреби споживачів нових автомобілівen
dc.subjectмаркетингові дослідження споживачів автомобілівen
dc.subjectpreferences of users of carsen
dc.subjectnecessities of users of new carsen
dc.subjectmarketing research of preferences of users of carsen
dc.subjectпредпочтения потребителей автомобилейen
dc.subjectпотребности потребителей новых автомобилейen
dc.subjectмаркетинговые исследования предпочтений потребителей автомобилейen
dc.titleДослідження споживчих уподобань на ринку нових автомобілів України в умовах кризиen
dc.title.alternativeResearch of consumer preferences at the market of new cars of Ukraine in the conditions of crisisen
dc.typeArticleen
opu.facultyІнститут бізнесу, економіки та інформаційних технологійuk
opu.kafedraКафедра маркетингуuk
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage160en
opu.citation.lastpage166en
opu.citation.issue№ 5 (15), 2014en
opu.staff.idi.o.zlatova@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
ЕКОНОМІКА: реалії часу №5(15), 2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
160-166.pdf429.08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора