Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2309
Название: Finite elements mathematical model of geometric nonlinearity
Другие названия: е. Кінцево-елементна математична модель геометричної нелінійності.
Авторы: Bаzhanova, А.Yu.
Suryaninov, M . G .
Shotadze, G . B .
Бажанова, А . Ю .
Сур’янінов, М . Г .
Шотадзе, Г . Б .
Ключевые слова: mathematical mode
geometric nonlinearity
CAD
finite element method
ANSYS
SolidWorks
математична модель
геометрична нелінійність
САПР
метод кінцевих елементів
Дата публикации: 2015
Издательство: Odessa Politechnic University
Библиографическое описание: Bаzhanova, А.Yu., Suryaninov, M. G., Shotadze, G. B. (2015). Finite elements mathematical model of geometric nonlinearity. Odes’kyi Politechnichnyi Universytet, Pratsi, 2 (46), 138-144.
Bаzhanova, А.Yu. Finite elements mathematical model of geometric nonlinearity / А.Yu. Bаzhanova, M . G . Suryaninov,G. B. Shotadze // Odes’kyi Politechnichnyi Universytet. Pratsi. - Odesa, 2015. - Iss. 2 (46). - P. 138-144.
Краткий осмотр (реферат): The article considers the construction of a mathematical model for accounting the geometric nonlinearity at finite elements method. The built model takes into account the changes in system stiffness matrix when changing its shape. In quality of an object to compare the results of numerical studies on different models with experimental ones selected is the UAZ automobile spring: symmetric semi-elliptic damper, consisting of fifteen sheets. All numerical studies were performed with two CAD systems: the first one ANSYS, a “heavy” packages representative group, and the SolidWorks, which refers to the average complexity level packages. The results analysis suggests that the traditional nonlinearity model obtained from ANSYS and SolidWorks give approximately the same results at the maximum point of 20,6 % differing from the field experiment data. Using the proposed model, the difference is reduced up to 7,95 %
Розглянуто побудову математичної моделі для врахування геометричної нелінійності в методі кінцевих елементів. Побудована модель дозволяє враховувати зміну матриці жорсткості системи при зміні її форми. Як об’єкт для порівняння результатів чисельних досліджень на різних моделях з результатами експерименту обрано ресору автомобіля УАЗ — симетричну напівеліптичну ресору, що складається з п’ятнадцяти листів. Всі чисельні дослі- дження виконано у двох САПР: ANSYS — представник групи важких пакетів — і SolidWorks, який відноситься до середнього рівня. Розроблено пакети автоматизованого проектування, призначені для розширення можливостей іс- нуючих САПР. Аналіз отриманих результатів дозволяє зробити висновок про те, що традиційні моделі нелінійності в ANSYS і SolidWorks дають приблизно однакові результати, які в точці максимуму на 20,6 % відрізняються від даних натурного експерименту. При використанні запропонованої моделі ця відмінність знижується до 7,95 %
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://pratsi.opu.ua/app/webroot/articles/138-144.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2309
ISSN: 2076-2429
2223-3814
Располагается в коллекциях:Праці Одеського політехнічного університету, №2(46), 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
138-144.pdf698.52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.