Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 10.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
Май-2019Використання засобів маркетингу для комерціалізації результатів науково-технічних досліджень закладів вищої освітиКонокеєнко, Олександр Ігорович; Конокеенко, Александр Игоревич; Konokeienko, Oleksandr
2023Брендинг як основний інструмент маркетингуКлимова, Єлизавета Ігорівна; Klymova, Yelyzaveta; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Marina
2023Використання генетичних алгоритмів в маркетингових дослідженняхВелика, Крістіна Сергіївна; Velyka, Kristina; Панченко, Марія Олександрівна; Panchenko, Maria
2022Інструменти просування і продажів івент-заходівКомарницька, Вікторія Вадимівна; Komarnytska, Victoria; Продіус, Юлія Іванівна; Prodius, Julia
2022Класифікація рекламних заходівКлимова, Єлизавета Ігорівна; Klimova, Elizabeth; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
2022Основи маркетингових дослідженьПрисяжнікова, Катерина Сергіївна; Prysyazhnikova, Kateryna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
2022Сила емоцій в маркетингуНаніш, Юлія Іванівна; Nanish, Yulia; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
2023Аналіз особливостей сучасного маркетингу для створення системи управління взаємовідносинами з клієнтамиНауменко, Євген Аркадійович; Naumenko, Evgen; Вороной, Сергій Михайлович; Voronoi, Serhii
2023Проект системи управління відносинами з клієнтами для маркетингових агентствНауменко, Євген Аркадійович; Naumenko, Evgen; Вороной, Сергій Михайлович; Voronoi, Serhii
2024Використання штучного інтелекту для підвищення ефективності маркетингових компанійВойнаровська, Наргіза Алімівна; Панченко, Марія Олександрівна; Voinarovska, Narhiza; Panchenko, Maria