Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12535
Название: Сила емоцій в маркетингу
Другие названия: The power of emotions in marketing
Авторы: Наніш, Юлія Іванівна
Nanish, Yulia
Конак, Євгенія Іванівна
Konak, Eugenia
Ключевые слова: емоції
реклама
маркетинг
emotions
marketing
advertising
Дата публикации: 2022
Издательство: Одеса, ОП
Библиографическое описание: Наніш, Ю. І. Сила емоцій в маркетингу / Ю. І. Наніш ; наук. керівник Є. І. Конак // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 57-ої конф. молодих дослідників ОП-бакалаврів. - Одеса, 2022. - С. 16-17.
Краткий осмотр (реферат): Робота присвячена виявленню ефективності використання емоцій у маркетингу. Було проаналізовано найпоширеніші приклади використання емоційного маркетингу і як та коли краще його використовувати
The work is devoted to identifying the effectiveness of the use of emotions in marketing. The most common examples of the use of emotional marketing and how and when to use it were analyzed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/12535
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. маркетингу
Тези доповідей 57-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
16-17-Nanish.docx10.03 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.