Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2668
Название: Наукова школа: дослідницький, освітній і виховний потенціал
Другие названия: Science school: research, education and educational potential
Авторы: Савенок, Людмила Андріївна
Савенок, Людмила Андреевна
Savenok, Liudmyla
Водотика, Сергій Григорович
Водотика, Сергей Григорьевич
Vodotyka, Serhii
Дата публикации: 2012
Издательство: Odessa National Polytechnic University
Библиографическое описание: Савенок, Л. А. Наукова школа: дослідницький, освітній і виховний потенціал / Л. А. Савенюк, С. Г. Водотика // Інформ. технології в освіті, науці та вир-ві : зб. наук. пр. – Одеса, 2012. – Вип. 1 (1). – С. 120–123.
Краткий осмотр (реферат): У статті роз глядається формування і діяльність наукових шкіл в УСРР у 1920 - х роки Комплексний аналіз дозволив включити всі шк о ли в єдину національно державницьку течію, що постала на баз і континуітету з дореволюційним спадком, увібрала в себе кращі світові надбання і стала чільним фактором національного відр одження. Набутий досвід має бути актуалізований в сучасних умова
The article deals with the problems of establishing and functioning of schools of thought in Ukrainian SSR during 1920 th . Complex analysis made it possible to include all schools to the national - governmental branch of Ukrainian historiography. It established on the basis of pre revolutionary heritage and absorbed achievements of world historiography. It is emph asized that this experience should be made actual nowadays
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://sbornik.college.ks.ua/downloads/sbornik1/pdf/24.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2668
ISSN: 2307-4752
Располагается в коллекциях:Випуск №1(1)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
24.pdf151.2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.