Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2791
Название: Розвиток теорії інтегрованих маркетингових комунікацій та особливості їх формування в Україні
Авторы: Башинська, Ірина Олександрівна
Bashynska, Iryna
Башинская, Ирина Александровна
Ключевые слова: особливості формування ІМК в Україні
принципи формування ІМК
інтегровані маркетингові комунікації
Дата публикации: 2013
Библиографическое описание: Башинська, І. О. Розвиток теорії інтегрованих маркетингових комунікацій та особливості їх формування в Україні / І. О. Башинська // Вісн. Східноєвроп. ун-ту економіки і менеджменту. Сер. : Економіка і менеджмент. – 2013. – Вип. 1(14). – С. 73-80.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто розвиток теорії інтегрованих маркетингових комунікацій, висвітлено причини появи ІМК, принципи їх формування та особливості для українських підприємств, виділено чотири основні зміни, що викликали ІМК.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2791
Располагается в коллекциях:Статті каф. ОАіА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bashynska_stat_12_73-78.pdf458.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.