Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2999
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТарахтей, М. А.-
dc.contributor.authorTarakhtey, M.-
dc.date.accessioned2017-06-02T09:37:01Z-
dc.date.available2017-06-02T09:37:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТарахтей, М. А. Аксіологічний підхід в педагогіці: деякі аспекти активізації навчально-виховоного процесу / М. А. Тарахтей // Інформ. технології в освіті, науці та вир-ві = Information technologies in education, science and production : зб. наук. пр. – Одеса, 2014. – Вип. 5 (10). – С. 239–254.uk
dc.identifier.issn2307-4752-
dc.identifier.urihttp://sbornik.college.ks.ua/downloads/sbornik5_10/pdf/28.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2999-
dc.description.abstractСпираючись на цінності , які мотивують наші вчинки , можна класифікувати людські типи , виявляючи їх аксіологічні портрети . А це , своєю чергою допоможе педагогу вийти ціннісну ерархію кожного студента , визначивши основні аксіологічні пріоритети . Відповідним чином , заохочуючи ту чи иншу ціннісну складову студента , викладач може заохочувати сумлінне ставлення до надбання знань і взагалі , з ‘ являється можливість оптимізувати увесь навчально - виховний процес , скеровуючи його у потрібне річище .en
dc.description.abstractLeaning on values which explain our acts, it is possible to classify human types, exposing them portraits of axiology. And it, will help a teacher the turn to go out valued hierarchy of every student, defining basic priorities of axiology. Properly, encouraging that or other the valued constituent of student, a teacher can encourage a good faith to acquisition of knowledge and in general, possibility to optimize all educational-educator process appears, driving him in a necessary river- bed.en
dc.language.isouken
dc.publisherOdessa National Polytechnic Universityen
dc.titleАксіологічний підхід в педагогіці: деякі аспекти активізації навчально-виховоного процесуen
dc.title.alternativeAxiological approach in pedagogics: some aspects of activation of educational educator processen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalІнформаційні технології в освіті, науці та виробництві.en
opu.citation.firstpage239en
opu.citation.lastpage254en
opu.citation.issue3(10)en
Располагается в коллекциях:Випуск №3(10)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
28.pdf293.03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.