Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3043
Название: Формування рекламної стратегії підприємства при виході на зовнішній ринок
Авторы: Аверіхіна, Т. В.
Чебан, А. С.
Дата публикации: Май-2017
Издательство: Одеса: ОНПУ
Библиографическое описание: Чебан, А. С. Формування рекламної стратегії підприємства при виході на зовнішній ринок / А. С. Чебан ; наук. керівник Т. В. Аверіхіна // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 52-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2017. - С. 12.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_52/6/6-6.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3043
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 52-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»
Матеріали конференцій, семінарів каф. ММІ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-6.pdf50.25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.