Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3043
Название: ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ПРИ ВИХОДІ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК
Авторы: Аверіхіна, Т. В.
Чебан, А. С.
Дата публикации: Май-2017
Издательство: Одеса: ОНПУ
Библиографическое описание: Аверіхіна, Т. В. ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ПРИ ВИХОДІ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК / Т. В. Аверіхіна, А. С. Чебан // Тези доповідей 52-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі», Економіка. - Одеса: ОНПУ, 2017, вип. 52, Т. 6. - С. 12
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_52/6/6-6.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3043
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 52-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»
Матеріали конференцій, семінарів каф.МЗЕІД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-6.pdf50.25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.