Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3219
Название: Маркетингове дослідження ринку сільськогосподарської продукції та його сегментація
Авторы: Златова, І. О.
Більмак, А.
Дата публикации: 2016
Издательство: Одеський національгний політехнічний університет
Библиографическое описание: Більмак, А. Маркетингове дослідження ринку сільськогосподарської продукції та його сегментація / А. Більмак, І. О. Златова // Сучасні інформ. технології та телекомунікац. мережі : тези доп. 51-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрів, 25-27 трав. 2016 р. - Одеса, 2016. - Вип. 51. - С. 51-54.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_51/6/6-40.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3219
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-40.pdf71.11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.