Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3414
Название: Особливості рекламної кампанії підприємства при виході на зовнішній ринок (на прикладі НВПП «Славутич»)
Авторы: Акименко, Н. В.
Тарасюк, Д. В.
Дата публикации: Май-2014
Издательство: Одеса: ОНПУ
Библиографическое описание: Тарасюк, Д. В. Особливості рекламної кампанії підприємства при виході на зовнішній ринок (на прикладі НВПП «Славутич») / Д. В. Тарасюк, Н. В. Акименко // Сучасні інформ. технології та телекомунікац. мережі : тези доп. 49-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрів, 22-26 трав. 2014 р. - Одеса, 2014. - Вип. 49. - С. 14-15.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_49/6-4.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3414
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 49-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»"
Матеріали конференцій, семінарів каф.МЗЕІД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-4.pdf57.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.