Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3478
Название: Маркетинг підприємств: сучасний стан та перспективи
Авторы: Чукурна, О. П.
Пяста, Т.
Дата публикации: Май-2014
Издательство: Одеський національний політехнічний університет
Библиографическое описание: Пяста, Т. Маркетинг підприємств: сучасний стан та перспективи / Т. Пяста ; наук. керівник О. П. Чукурна // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 49-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2014. - С. 77.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_49/6-50.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3478
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 49-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»"
Матеріали конференцій, семінарів каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-50.pdf48.71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.