Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4055
Название: Analysis of User Identification Problems in Rtb Systems
Авторы: Trofimov, B.
Arsiriy, Olena
Arsiriy, A.
Арсірій, Олена Олександрівна
Арсирий, Елена Александровна
Трофімов, Б. Ф.
Трофимов, Б. Ф.
Арсірій, А. В.
Арсирий, А. В.
Ключевые слова: online advertising
real-time bidding
demand side platform
supply side platform
audience targeting
Дата публикации: 2017
Издательство: Одесса Політехперіодика
Библиографическое описание: Trofimov, B.,.Arsiriy, E., Arsiriy, A. (2017). Analysis of User Identification Problems in Rtb Systems. Informatics. Culture. Technology : V Ukrainian-German conference, Odessa, May of 22-26, 2017, 39-40.
Trofimov, B. Analysis of User Identification Problems in RTB Systems / B. Trofimov. E. Arsiriy,. A. Arsiriy // Інформатика. Культураю Техніка. : V Укр.-нім. конф. :: зб. тез доп., Одеса, 22-26 мая 2017, - Odessa, 2017. - P. 39-40.
Краткий осмотр (реферат): Success of real-time bidding (RTB) and advertising campaigns depends on efficient and precise user identification, audience targeting and data exchange between SSP (supply side platform) and DSP (demand side platform). Analysis of activities on the DSP side has allowed to reveal at least two problems related to information uncertainty and profiles fragmentation of users.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4055
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. ІС

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
39-40.pdf168.42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.