Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-5 из 5.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Специфічні відмінності цифрового маркетингу від інтернет-маркетингуОкландер, Михайло Анатолійович; Романенко, О. О.; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2015Концентрація вищих навчальних закладів як спосіб покращення якості надання послуг вищої освіти(на прикладі спеціальності "Маркетинг")Окландер, Михайло Анатолійович; Кудіна, Алевтина Володимирівна;; Юрасова, Олена Сергіївна; Окландер, Михаил Анатольевич; Кудина, Алевтина Владимировна;; Юрасова, Елена Сергеевна; Oklander, Mykhailo; Kudina, Alevtyna; Yurasova, Olena
2015Напрямки модернізації маркетингової освіти в УкраїніОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2015Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформаціїОкландер, Михайло Анатолійович; Педько, Ірина Анатоліївна; Oklander, Mykhaylo; Pedko, Iryna; Окландер, Михаил Анатольевич; Педько, Ирина Анатольевна
2015Централізація і концентрація – ключовий напрям удосконалення маркетингово ї освіти в УкраїнОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич