Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6801
Название: Напрямки модернізації маркетингової освіти в Україні
Другие названия: Направления модернизации маркетингового образования в Украине
Авторы: Окландер, Михайло Анатолійович
Oklander, Mykhailo
Окландер, Михаил Анатольевич
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Окландер, М. Напрямки модернізації маркетингової освіти в Україні / М. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 5. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_5_12
Краткий осмотр (реферат): Теорія маркетингу є закономірним результатом розвитку економічної думки на основі чотирьох джерел: меркантилізму, класичної та неокласичної політичної економії, маржиналізму, інституціоналізму. Маркетолог — це художник від економіки, тому щоб задовольнити індивідуальний попит у всьому його кількісно-якісному різноманітті, необхідно бути талановитим, професійно освіченим спеціалістом. В сучасній економіці виробити легше ніж продати. Проблема продажів це проблема номер один сучасного підприємництва і збутові проблеми вирішуються шляхом впровадження концепції, методології та технології маркетингу. Роль маркетингу полягає у виявленні передумов трансформації продуктів праці в товар.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_5_12
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6801
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mvu_2015_5_12.pdfНапрямки модернізації маркетингової освіти в Україні327.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.